Verze 1.0
Platí od: 25.10.2015
I. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky včetně reklamačního řádu, který je jejich nedílnou součástí, platí pro nákup v elektronickém /internetovém/ obchodě /dále jen e-shop/ provozovaného na internetové adrese www.PodrzMiHo.cz. Obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího /dodavatele/ a kupujícího /zákazníka/. Prodávajícím je společnost IncParadise s.r.o., sídlem Hlučínská 183/126, 747 14 Ludgeřovice, IČO 05592801, vedena pod spisovou značkou C 238151 u Městského soudu v Praze, provozovatel e–shopu PodrzMiHo.cz.
Tyto obchodní podmínky upravují rozdílně práva a povinnosti pro kupující, kteří vystupují ve vztazích s prodávajícím jako kupující spotřebitel (dále jen spotřebitel) dle § 419 zákona č. 89 / 2012 Sb., a kupující podnikatel (dále jen podnikatel) dle § 420 zákona č. 89 / 2012 Sb.,
Dodané zboží zůstává až do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího, a to ve smyslu platných ustanovení občanského zákoníku.
II. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Přijetí zboží kupujícím od prodávajícího, jakož i závazná objednávka potvrzená prodávajícím, platí jako uznání a uzavření kupní smlouvy dle těchto smluvních obchodních podmínek a kupující souhlasí s obchodními podmínkami ve znění k okamžiku odeslání závazné objednávky a je jimi vázán okamžikem uzavření kupní smlouvy.
Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán. Kupující má možnost před odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách e-shopu www.PodrzMiHo.cz a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.
III. Platební podmínky, expediční lhůty a dopravné
- Veškeré zboží bude expedováno v souladu s expediční lhůtou uvedenou v popisu objednaného zboží, v případě doručení Českou poštou se expediční lhůta prodlužuje o 1 pracovní den. V případě, že z provozních důvodů nebude možné expediční lhůtu dodržet, bude zákazník o této skutečnosti okamžitě informován telefonicky nebo e-mailem. U platby dobírkou začíná expediční doba běžet v okamžiku objednání, u ostatních plateb je za začátek expediční lhůty považován okamžik připsání platby na účet prodávajícího.
- Dopravné se mění v závislosti na povaze zboží a na zákazníkem vybraném druhu dopravce a dalších služeb / např. dobírky/.
IV. Reklamace
- Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s "Reklamačním řádem" e-shopu a právním řádem platným v ČR.
- Reklamační řád e-shopu je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.
V. Odstoupení od kupní smlouvy ze strany zákazníka
Dle §1829 zákona č. 89/2012 Sb., má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle první věty běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o
- kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,
- smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo
- smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.
Dle §1831 zákona č. 89/2012 Sb., odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel.
Dle §1832 zákona č. 89/2012 Sb., odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání a to dle §1832 odst. 2, zákona č. 89/2012 Sb., tj. částku nejlevnějšího dostupného typu dopravy.
Náklady na vrácení zboží (např. dopravné, poštovné) nese v plné výši spotřebitel. Stejně tak dle §1833 zákona č. 89/2012 Sb., spotřebitel prodávajícímu odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Především je potřeba zachovat veškeré plomby a ochranné prvky tak, aby nedošlo k poškození zboží, nebo k jeho opotřebení. Náhrada za snížení hodnoty zboží, bude po dodání zboží určena na základě velikosti snížení hodnoty zboží a to naúčtováním náhrady škody za snížení hodnoty zboží.
Odstoupit od smlouvy dle §1829 zákona č. 89/2012 Sb., nelze dle §1837 zákona č. 89/2012 Sb., v těchto případech:
- o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
- o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
- o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
- o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
- o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
- o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
- o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
- o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
- o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
- o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
- uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
- o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
VI. Odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodávajícího, právo na změnu ceny
- Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
- zboží se již nevyrábí nebo nedodává
- cena zboží se změnila o více než 10%
V těchto případech bude kupující neprodleně kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Pokud kupující již zaplatil část nebo celou část kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet v termínu do 2 pracovních dnů.
- Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu v okamžiku potvrzení objednávky. Je-li platná cena totožná nebo nižší než na objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky. Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího, který může novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout. Při telefonické objednávce je vždy kupujícímu sdělena platná cena pro danou objednávku.
VII. Závěrečná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
- Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží (včetně dopravného) uvedenou na www.PodrzMiHo.cz, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
- V situacích, které neupravují tyto obchodní podmínky se vztah kupujícího a prodávajícího řídí platnými právními úpravami. Kupní smlouva, obchodní podmínky a další komunikace jsou vedeny v českém jazyce.
Ochrana osobních údajů
Podáním objednávky dává kupující prodávajícímu souhlas ke shromažďování, zpracování a archivaci údajů o kupujícím a jeho nákupech, a to po dobu 36 měsíců od posledního nákupu. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, subjekt údajů má právo k jejich přístupu a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Prodávající se zavazuje k ochraně uvedených osobních dat poskytnutých mu kupujícím. Uvedené údaje budou sloužit pouze pro potřebu prodejce a bude s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Kupující souhlasí s tím, aby prodávající tyto údaje zpracovával pro své marketingové a obchodní účely.
Možnosti platby
- Platba prostřednictvím platebního systému GoPay.
- Jiné platby
Jsou možné po vzájemné dohodě mezi kupujícím a prodávajícím.
Doprava zboží
Zboží doručujeme po celé ČR pomocí smluvních dopravců dle hmotnosti zásilky.
Česká pošta s.p. – doporučená zásilka – možnost sledování zásilky zde
ZDARMA přepravujeme objednávky nad 800,-
Objednávky přijaté v pracovní dny do 15.00 hod. jsme schopni doručovat i do 24 hodin. O termínu doručení Vás vždy informuje náš pracovník. Doručení zboží závisí na stavu skladu - pokud zboží není u nás ani u dodavatele skladem, je o tom zákazník informován a je mu sdělen přibližný termín doručení. Po naskladnění zboží je zákazník opět kontaktován a náš pracovník s ním dohodne případné doručení.
Po dohodě možná doprava i na Slovensko, platba dobírkou. Přesná cena bude kalkulována individuálně v závislosti na velikosti zásilky a dopravní vzdálenosti.
Reklamační řád
- V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních dopravců prodávajícího je kupující povinen zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen sepsat s přepravcem zápis o poškození /doporučujeme pořídit fotodokumentaci/. O případném poškození zboží během dopravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.
- Vznikne-li na zboží dodaném e-shopem www.PodrzMiHo.cz reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem - viz kontakty.
- Písemné oznámení o zjištěných závadách společně s reklamovaným výrobkem zašle zákazník na adresu:
Hlučínská 183/126, Ludgeřovice, 747 14
další informace je možné si vyžádat na e-mailové adrese: info@podrzmiho.cz. Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), kopii daňového dokladu / účtenky, podrobný popis reklamované vady a popis toho, jak vada vznikla.
- Obratem po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1 a 2 tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit.
- Pro úspěšné vyřízení reklamace je bezpodmínečně nutné, aby kupující předložil kopii daňového dokladu nebo účtenku.
- V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu, je zákazník povinen zboží zabalit do originálního obalu. V případě, že kupující originální obal nemá, je povinen na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.
- V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se záruka nevztahuje.